21 Eylül 2011 Çarşamba

Günü Nil'lemek =)

Bugün çok neşeliyim, biraz nil dinliyim...
Bugün hiç keyfim yok, biraz nil dinliyim...
Bugün sular kesik, ben nil dinliyim.
Bugün kek yapıcam, nil dinliyim ben..
Bugün yurtta eğlence yapıcaz, sarılıp mikrofona, fona Nil ekleyip, onla şarkı söylicem!
Bugün okul yok, nil dinlemeli rü.
Bugün okula giderken, takar kulaklığımı, nil dinlerim, derse enerjik başlarım.
Bugün sevdiğimi görücem, nil dinlemem gerek!
Bugün uyucağım, nilni dinliyim, şey kem küm, ninni:)
Bugün uyanırken, alarmıma nil kurayım!
Gün be gün beni çok sevdiğim ararken, nil çalsın.. Ne garip adam filan =)
Bugün pazartesi, nil ne yazmış =) bugün neye şifa bakalım!
Bugün, iyki nil var'lı bi gün yine.
Nil! "Bu" bi her.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder