6 Ağustos 2011 Cumartesi

Müşur dd

Müşur dedeyi gördüm, ve evinin önü denizler şelaler.. Yemyeşil... Pırıl pırıl... Sonra bişi oluyo.. Pencereyi açıp bişi söylüyoruz, dua gbi, besmele gbi.. Öyle bişey oluyo ki! Evin önü su demiştim ya, pencerenin seviyesinde sular.. İşte o şeyi söyleyince, suların içinde pencereye ulaşan bambaşka bi sular oluşuyo.. Kulağımıza harika sesler geliyo. Öyle bi nefes alıyoruz ki, sanki içinde huzur, şifa, tadı damağında kalan bi hava, ferah, melodik bişiler var. Suyundan içiyorum avuç avuç.. 3-4 avuç sonra elimi suya sokamıyorum bi süre çünkü ellerim sudan ayrılamıyacakmış gbi üşüyo. Donup orada kalıcakmş gbi.. Kanamadan suya kapatıyorum pencereyi.. Müşur dd de su istiyo o sırada..bi türlü bardak bulamıyorum.. Her bardağın sahibi varmış..nasılsa bulup,camı açıyorum..Muazzam su hala yerinde..bişi eksik sanki, belki melodi az önceki gibi degil galiba..
Galiba etkisini kaybetmemiş henüz, yoksa yeniden söyliyim mi diye soruyorum Müşur dd'ye. Gerek yok koy sen diyo. Müşur dd oturup su içerken, onun oturduğu sandalyeye çıkıp pencereyi açıyorum.. Küçücük sandalye kocaman mı ki sanki, hiç birbirimize değmiyoruz bile.. Müşur dd elindeki bardakta ki hazır ya da çeşme suyunu içiyo o sırada.. Suyun birazı kalıyo. Ben de başka bi bardakla muazzam sudan alıp müşur dd'nin bardağına dökmeye başlıyorum.. O sırada müşur dd'nin bardağının içinde kırmızı bişi görüyorum ışıklı bişi gibi. Ama benim döktüğüm sudan mı yoksa bardakta önceden de mi vardı bilmiyorum.. Müşur dd suyu içiyo, ama bitirmiyo. O küçük kırmızı şey bardaktaydı hala.. Müşur dd ayıp ama komik bişi söylüyo, gülüyo sonra.. Müşur dd'nin öyle bişi söylemesine şaşırıyorum.. Bardaktaki o şey yüzünden mi acaba filan diye düşünüyorum.. O sırada uyanıyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder