6 Ağustos 2011 Cumartesi

pat

Bi kendi kendinelilik hali:

-Telefonumu arkadaşımda unutuyorum. Telefonumu arkadaşımda tutuyorum. Kendime sanal alem yasağı koyuyorum. Seni terk ediyorum.
Seni terk ediyorum, görmüyo musun? bişey yapmıcakmısın? gerçi istemiyorum beklemiyorum ama merak ettim. seni terk ediyorum. bi şey yapmıcakmısın?
-Yapmak için yelteneceğim ihtimalleri çürütüp, beni zehirliyosun, ellerim gözlerim o yüzden mi titriyo?
-Bilmiyorum. ben seni terk eden adam olmak istyorum. git kovboyuna sarıl ağla.
-Beni bırakma.
-Tutmuyorum ki.
-Gitme!
-Git kovboyuna sarıl ağla.
-Seni ne zaman görücem, sesini ne zaman duyucam?
-Sanal alem yasağım var ve telefonumu arkdaşmda unutuyorum. Seni görmemek ve duymamak için bunlar.
-neden bu kadar basit? sadece bi oyuncak yüzünden? neden gerçek bi sebep bile değil?
-Eğer sebep gerçek olsaydı, terk etmek basit olurdu.
terk etmek gerçek, sebep basit.
-Yine kendi kendime mi konuşuyorum? nolur, öyle de.
-Hayır, bunları sana ben ima ettim. sende anladın. öyle değilse, yanlş anladysan zaten sana bişiler söylerim. -Beklerim ='(

Sonra kendin kendimeydim.. Sesini duyuyodum okurken bunları... Gülmemek için kendini zor tutuyodu. Sonra yüksek ateşin de etkisiyle bi kahkaha patladı=))

Gözlerim kocaman ve ışıl ışıl olmuş, tavana bakıyodu, ayaklarımı, yerçekiminin aksine, gökyüzüne uzatmış çırpıyodum=) deli gbi tatlı atıyodu kalbim, bazı deliler tatlı olur, o'nun gibi=) dudaklarım kenarlara yayılmış ha bi de ısınmıştı=) ya çünkü 2 saattir kulaklarım sesini duyuyodu=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder