2 Ağustos 2011 Salı

9-Ne Garip Adam!

Ben susayım, Nil anlatsın.
Bi yerlerde kulaklarını bunlar çınlatsın.

1-DUMA DUMA DUM
Buldum birini buldum, soydum baş ucuma koydum, o kimdi? bi teselli! seni umdum duma dum!
dudaklarımda bi nefesle, aldım onu bi hevesle, kandıramam kendimi! düpedüz başkası işte!!
Aşksızım tatsızım.. sen yokken ne bahtsızım..
dumma dum duma dumma dum, senmişsin yerim yurdum!
yumdum gözümü yumdum, kendimi yanına koydum
Kim bilir neredeydin, seni buldum duma dum...

2-RUHUM HEP DESEN DESEN
Tamam,tamam öyleyim ,Bir öyle bir böyleyim, Hergün tanış benimle.
Bir güler,bir ağlarım; Anlatırım,saklarım, Alış şu hallerime...
Farkında bile değiiiilsin
Seni cezbeden de bu
Niye beni seçersin
Etraf desensiz dolu
Ben bugün nasılım? Yakın mı uzak mıyım ben? Off...ne bileyim
Açık bir kucak mı yoksa bir tuzakmıyım ben? Ruhum hep desen desen
Ama ben hep böyleydim, Sen beni böyle sevdin, Değiş desen de olmaz
Durup bak renklerime, Bir demet yap kendine, Aşkımız öyle solmaz
Farkında bile değiiiilsin, Seni cezbeden de bu! Niye beni seçersin? Etraf desensiz dolu!
Ben bugün nasılım? Yakın mı uzak mıyım ben? Off...ne bileyim!
Açık bi kucak mı yoksa bi tuzakmıyım ben?
Birini seçeyim
Sakin mi serin mi? Benim mi senin miyim ben? Bunu bir düşünim.
Kalp miyim akıl mı? Aklı karışık mıyım ben?
Ruhum hep desen desen...

3-ÇOK CANIM ACIYO
Gel bizim aşkımız fani olmasın. Herhangi biri mani olmasın
Enerjin nerde? Güç içinden gelende! Otuz olmadan kırkında mısın?
Çok canım yanıyo! Çok içim acıyo çoo....k! Söylüyorum dinlemiyo!!
ben ya direk sana ya
kabristana ya
hindistan'a
çok canım acıyo ya! !
Dediler aşka sabır ya da sefer lazım, Dedim eyvallah yok itirazım.
Sabrın nerede seferin önünde. Acelen mi var firarda mısın? 

4- SİZ
Bana sorsan tipsizdim, yeteneksizdim , Ne kadınlık bilirdm, tam beceriksizdim
sizin bana olan aşkınız, şaka mı yaptınız ?
beni mest ettiniz hep met ettiniz
çok sevdiniz, pişman mısınız ?
denediniz, dost mu düşman mısınız ?
Farklımydım değildm, bir de kibirliydim, Değişicem der değişmezdm, hep aynı bendim
nasıl bana bakıp şaştınız, şaka mı yaptınız ?
beni mi kastettiniz hep yücelttiniz
çok sevdiniz, pişman mısınız ? denediniz, dost mu düşman mısınız ?
çok sevdiniz, pişman mısınız ?

5-AKBABA
Kola olmasın, Mojo olmasın!! Madem sen yoksun Kafam olmasın.
Gündüz olmasın Gece olmasın! Madem sen yoksun günler akmasın.
Sensiz nasılım bak bana
gelde bi çorba yap bana
madem öldürdün
Akbaba olmasın
N'olur olmasın

6-XL
Çok değil arar o beni arada bir. O benim hayatımın tuzu biberi..
Özledim iyi şeyler düşün dedi..Gözlerim bir onun yolunu bekledi.
Onun aşkı bana extra large bana extra large bana extra large
Giydim ama benim boyum kaç benim kilom kaç Daha benim yaşım kaç !
Onu çok sevmek söyle neye yarar. Yapıştırırsın o bir daha kırar.
Söyledim sana o bir şey olmaz dedi.. Gezindim bulamadım onun gibisini !
Onun aşkı bana extra large bana extra large bana extra large
Giydim ama benim boyum kaç benim kilom kaç Daha benim yaşım kaç ..

7-APTALLL KOVBOY.
Hey bebeğim Hadi gel şöyle çölde bi turlayalım Şu barda arkadaşlarım var Onlara uğrayalım
Hem bişeyler içeriz hem iki laflarız Çok tatlı çocuklardır Uzun zamandır tanırız birbirimizi
Ben aptal bir kovboyum
Ama sana a-şığım
Evimde yok ça-talım
Evimde yok ka-şığım
Hey bebeğim Sen evinde çatalı kaşığı olmamak ne demektir biliyomusun ha
Fakir bi hayatın var Seninle çölde turlamak kadar Bara gitmek kadar Daha güzel bişey yok bebeğim
Hadi gel biraz daha turlayalım?

8-KIRIK
Ocakta cay, ama buz gibi içim.. Tepede ay, hersey sensiz ne biçim!
Hayat kuru, gözlerimde yaş var.. Tek bir soru; niye kırık bukadar?
Bir şakam var; sen hariç kimse gülmez.. Unutursun dedıler kırk gün sürmez.
Kazagın bende, koklamaya korkarım
Bırak kalsın
Kırıldım tamam.Çektın gittin tamam.
Üstüne varmam. Arayıp sormam..
Yorgunum bakma. Gel desem sacma!
Beni terk mi ettin?
Tamam dönme o zaman üstüme varma
Arayıp sorma! Yorgunsun bakma. Gel desen sacma!
Beni terk mi ettin ?
Kopamazdık biz ya! Susmazdık biz ya! Öyle olmazdık biz ya.
Gitmezdın sen ya..Dönerdim ben ya ! ya.. ya! ya! ya...
Kırıldım tamam! Çektın gittin tamam!Üstüne varmam.Arayıp sormam.
Yorgunum bakma!Gel desem sacma=( Beni terk mi ettin?
Tamam dönme o zaman üstüme varma..Arayıp sorma=(
Yorgunsun bakma..Gel desen sacma! Beni terk mi ettin ???

9-NE GARİP ADAM
Kendime buldum bi Garip Adam. Üstüme gelmeyin bozuk kafam.
Kaderim mi garip ama gerçeğim mi? Ya da o öyle garip degil de garibim mi?
Yok ama belli olmaz. Kollarını sararsın sarılmaz
Ona güven olmaz. Seversin taparsın oralı olmaz
O hali inanılmaz! Eğersin bükersin kırılmaz.
Yok ona ulaşılmaz. Şu alemde tek kalsam o benim olmaz
Ne Garip Adam Ne Garip Adam Ne Garip Adam
Öpsem anlamam,Tatsam anlamam,Baksam anlamam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder