30 Temmuz 2011 Cumartesi

Deniz Feneri

Ben de bi deniz feneri olsam, benim de bi baş döndürücü ışıklarım olurdu. o kadar uzakta, o kadar yalnız olsaydım, benimde canım o çok uzaktakinin dikkatini çekmek isterdi.ama deniz fenerinin eli kolu bağlıdır, bu yüzden göremeyiz. göz görmeyince gönül katlanır belki. ayakları öyle küçüktür ve yüzme bilmezdir ki, taşıyamaz o koca yükü ve gidemez uzağının yakınına.
Belki de ben bi deniz feneriyim.
Gözlerimin mavisinde çakılı kalmış, durgun, ışıklı ışıklı bakan lacivert geceye umutla...
Kimsenin bilemeyeceği kadar korkan, ama dimdik ayakta.
Yemek yemese de su içince karnı geçici doyan, ve geçici doymalıklarla nefes almakta.
En sevdiği şarkıymış "Aşkımın bi kalbi varmış, kalbi gökyüzü kadarmış! Nereye koysam kendimi, bir yıldız kadarmış.."... Rü gök yüzünde bi yıldızmış! Bişiler onu yıldırmış olamazmıymış? ne de olsa bi yıldırım aşkı varmış. Bir denize yakın yaşarmış.
Belki de ben bi deniz feneriyim.
Fiilen gökyüzündeyim, ayaklarım kumuna bassa da derinin.
Belki de bi deniz feneriyim ben.
Uzağında olsam da senin, ışıklarım içinden geçebilir.
Belki de bi yıldızın ışığıymış kalbine yansıyan. Belki içim yanarmış, belki boyum kısaymış, belki ama yine de merdivenlerim varmış içime çıkan benim. Oysa senin için en gökyüzüne yakın penceremde saçlarını uzatan bi kız yaşarmış, belki seni kuleye çekmek için, belki sana süpürge etmek için.. Ama bilemeyiz ki zamansızken nedir doğru?
Bi deniz feneriyim belki de ben!
Benim hayallediğim senaryolarda başkası oynar. Bir deniz feneri onunla nil dinleyip yemek yiyemez, sahile inemez, marketten aldıkları olmaz ki atıştırabilsinler onla birlikte. Kıskançtır belki de sırf bu yüzden deniz fenerleri. Özlemiştir zaten. Ya bi deniz feneriysem ben?
Ben uzaktan bi şekere bile benzeyebilirim hem, resimlerde güzel çıkarım.
Ben bi deniz feneriyim belki de.
Ben bi sarı deniz feneri gördüm... Ya aynaya bakıyoduysam o sırada?
Belki de bi deniz feneriyim ben-deniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder