29 Temmuz 2011 Cuma

Biraz Kuşlar


fotoğraf: Harun GÜLTEKİN

Bu sabah biraz uyandım…
Birazımı rüyada bıraktım
Birazını hayale döktüm
Dik kafamı söktüm, Birazını diktim
Dün biraz köktüm, yarın büyüdüm
Yarım, büyüydün..
Mandalina içerdiğini kumrular söylemişti,
Epey bi önceydi
Turuncu iksirden içmiştim.
Dik başımı önüme eğip birazını diktim.
Didik didik edilmiştim.
Senden ıraktım…
Sigarayı bıraktım, pasif tuttuğum bi süre.
Püre oldu içimdeki biraz kuşlardan bahsedişim.
Biliyorsun biraz uyanıktım.
İlaç içerdim ikiletmeden, isteseniz.
Biraz uykudaydım çünkü, kendimde biraz.
Konuştum aslında, sesimin esmediği kadar.
Aslımda konuştum belki, yar duyduysa.
Şimdi bütün bunlar özümüzden olduysa,
Biraz özellemekten, biraz özlemekten.
Özetlemekten ibaretiz kendimizi..
Ya da biraz birbirimizi…
Bizi sevişim hiç birazlık bilmedi.
Rü yazdı bu kez hiç silmedi.
Bu şiir biraz bitti.
Biraz yazılıyor hala.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder