4 Şubat 2011 Cuma

Sevgili T

Sevgili T,
İnsanların canını yakmamıza sebep oldun hep, tramvayda, orda, burda.. ama yeri geldi halimize acıyıp yer verdi sayende yine o tramvay insanları. Açıkçası, sana karşı tuhaf bi sempati duyuyorum, ilk gördüğmden beri. Bana benziyosun, incecik bişey ve başına bi şapka takılmış gibi.  öyle bi çantanın içine tıkılmaya verdiğin cevap, fırlamalık, sığmaz taşarım duruşun, bi enerji veriyo! yani en azından kendmi bu yaşta iş adamı çantası taşıyo gibi hissetmiyorum da mimar mimar hissediyorum öyle, payın büyük eyvallah. Yeternce işe yararsın, benm senin üzerinden yamuk eğri çizgiler çizme yeteneğim seni üzmüş olabilir bazen. bu yüzden bu tablodasın.
Öptüm bay!

Ayrıca bahsetmek isterim, şapkamla çok mtluyuz, kendisi Hayal-i diyar hatırasıdır. Mandalina kokar. Ve süper şeylere sebep oldu. Mesela, havva hoca beni ilk farkettiğinde, başımın üstünde yeri vardı. yani ikisininde:)

1 yorum:

  1. utandim :-)
    gururlandim :-)
    sapkalari, mandalinaları ve T'leri severim :-)
    ha bide şimdi mandali kokulu şapkasi ile t'ye benzeyen kabına sığmayan Rümeysa'lar eklendi en sevdiklerim listesine :-)
    tesekkurler tatli kiz...ben aslinda ovulunce utanan degilimdir hemen de atlarim...ama beni övgülerinle utandirmayi basardin...yillar sonra ilk kez :-) tesekkurler

    YanıtlaSil