3 Şubat 2011 Perşembe

her akla gelenin tuşa düşmesi







Sarı ayakkabılı, mor şapkalı bi yaratık. Mavi tüylü bir kedisi olsa keşke diye düşlemekte bi an için. İliklerine kadar titriyor, ancak  
y a v a ş   y a v a ş   yürüyor. bu kadar yavaş olmasının tek sebebi olabilir, bilenler iyi bilir bu yürüyüşü, yükü hasret. ama fazla ağır bişey olacak ki bu hasret,  gönlünden belli acaip. Doğrusunu söylemek gerekirse hayat istediği kadar güzel olabilir, ya da istediği kadar çirkin.  Mavi gözlü yaratıklar, mavi görürler mesela gökyüzünü, denizi. . Bizim onu nasıl göreceğimiz tamamen gözlerimizde gizli öyle değil mi? Gözlerle gönlün güçlü bağlantı kabloları olduğu da doğru. Çok sevdiği adamın kendisini aldatışını "gören" kadının "kalp" krizi geçirmesindeki müthiş ipucunu farkettiğimde yeterince küçüktüm... şimdi ipler elimde olsa gerek, bu konulardan iyi anlıyorum, yani gözle kalp arasındaki kablolar, ya da daha mantıklı bi ifade kullanıvereyim, damarlar... Tıp okusaydım, bununla ilgili tüm damarları incik cincik ederdim muhtemelen. Belki de bununla ilgili yeterince araştırma yapıldı ve      bahsettiğim bilimsel olarak açıklandı.. Şimdi benim dünyadan haberim yok. Dünyamdaki haber bülteni önce gelir desem, ki dedim, bencil biri olmuş olurum, ancak bu tamamen kişilikle ilgili. Böyle anlaşılmamalı yani. Bencillik olarak görülmemeli. Ya da Nil gibi bu duruma "o bi bencil bencil! ama evcil evcil:)" gibisinden bakmak   gerekir. Ki hasret içerikli bi yaratık, dünyayı yeterince tatlı bulamaz ki. tadın şekerin uzakta ise, ne yazıkki yaratıkların gücü kuvveti de düşer. üşür ama hızlı yürüyemez mesela. belki koşar ama düşer. Bu arada bugün nile bişi gönderdim, görmek istenilebilir;
Yangndan onun en değerlilerni kurtaran itfaiyeciym.Balonu ve balonun  kravatı.mtluluktn boynuma atlcak,utancmdan kıpkrmızıym!
ayrıca bi yaratık'a rastladım, boy george, şapka canavarı diye anılırmış kendisi. twitledimde kendisini.. açıkçası kocaman bi şapka koleksiyonuna sahip olmayı isterim bende. Bundan neden bahsediyorum... def olmak isterim açıkçası. bunlardan bahsetmek yerine def filan olayım belki daha iyi. mesela, yollarda olsam boy'a rastlasam, net de takılırken böyle bişiye rastlamaktan daha heyecanlı olurdu. Böyle olmazdı hiç ve bi mandalina yanımda olurdu. acıkmazdım ve yorulmazdım bu yüzden. Anlıyorum, beni anlaması mümkün. tersyüz etsek ya bir şeyleri? iyi olacak gibi, bak:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder