21 Aralık 2010 Salı

Çok Yaşa!


Geçenlerde “bi gün” onun doğum günü. Tongaya mı düştüm hey ben. Oyun mu oynadı parmaklarım kendime. Tuşlar dalga mı geçti. Aklım üzüleyim diye mi şaştı. Unutmaktan değil kandırılmaktan ya, o yüzden kime kızacağımı şaştı aklım. Bi süre çok kızdım ben yine kendime. Ama düşündüm de sonrasında, Her neyse ne önemi var. Ben dünyanın en iyi doğum günü kutlayıcısı olduğumu bilirim. Öyle yolda yürürken “bi gün” , başını çenenden tutup yüzümün olduğu tarafa ittirir, iyi ki doğdun! diyiveririm öyle. Dün yaptım yarın yapacağım o gün yapamadım da ben ne eşek oldum öyle. Bu gün ayın 20si. Telefonumda öyle yazıyor. Dışındaki her yer aksini söylüyor biliyorum, doğrudur 21’idir ve sen bilmem kaç yıl önce “bu gün” doğmadın onu da biliyorum. Bu gün işte yine öyle “bi gün”. Ama ben, bu gün de varlığına şükür ediyorum. İyi ki doğdun!
Seni çok seviyorum de sevmiyorum sayıları evet. O günden beri iyice bi sevmez oldum ki, ayıp ediyorum sanki... Tamam sevmiyorum demeyelim kırıcı oluyor, takılmıyorum diyelim onlara belki. Ben kesin konuşmak konusunda sağlam bi beceriye sahip olamadım. Üç altı daha dokuz eder evet nolmuş herkesin bildiği kesin şeyler. İşimizi de yarıyo kabul, Ama bende böyle, miktar, tarih, cart curt. Bırak… Rahat bırak sayıları. Bi rü deyişi vardır ki o da şudur: Saymak yerinde saymaktır.
Tabi o kadar da değil nefret filan etmiyorum asla, hiç bi şeyden edemediğim kadar.. Hem çok sevdiklerim de var, mesela; biz ikimiz açmıyız  hayır 9. Ve ennnn çok  350060’ı seviyorum. Ben herkesten çok söylüyorum, sene de bir gün değil, onlar eski türk filmlerinde kaldı ay. Ben benden çalınacak, nesiller boyu yapılacak bi şeyin öncüsü oluyorum. Bu gün de söylüyorum, 350060 kere iyi ki doğdun!
                                                                                                                          
Mantığıma kurban değil mi=) Hayır yahu, mantığımı yaratana kurban.Seni yaratana kurban!
Üç yüz elli bin altmış birinci defa yine yüzümde aynı tebessümle,
İyi ki doğdun!
Başkasın ya, Sen, hiç hapşırmadan dahi, çok yaşa!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder