4 Eylül 2010 Cumartesi

Stateskop

Gündüz gecenin ardına saklandığında
Masal anlatan baş ucumda
Sen olsaydın,
Uyumazdım.
Seni görmedim,
O kızı gördüm yine rüyamda
Yeniden tanıştık
Yeniden anlaştık
Yediden yetmişe karıştık
Busem yanağında.

Bahsetse benden,
Uyanıkken...
Gökkuşağına çiçeklermiş renklerini veren
Yağmur yağdığında zayıflar ya gök,
Kuşak bu yüzdenmiş,
Sırf bu yüzden...
İstersen, içini bana dök
Bende sana parçalarını içimin...
Kurtar varlığıma siyah iple atılmış dikişten
Düğümlerimi en kökünden sök!
Etim hilal ablamın
Farkım yok çırıl bir iskeletten
Çabuk kırılırım bu yüzden,
Sırf bu yüzden...

Onları tanımıyorum.
Sayıları kaç tane ya da en sevdikleri sayılar ne,
Hayal bile kurmuyorum!
Rüzgarın ıslıkları daha melodik mi orada?,
Merak etmiyorum.
Ben... , sesini işitsem?
Ben Gönül'ü dinlesem
Belki bir stateskop yardımıyla
Gündüz gecenin ardına saklandığında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder