11 Ağustos 2010 Çarşamba

Kumru ve MandaLina


Rü:
Bir meyve söyLe
Mer:
Mandalina
Rü:
Tamam, bundan sonra sen benim mandalinam olacaksın=)

Mer:
Peki sen benim neyim olacaksın?

Rü:
Sen karar ver.

Mer:
Biraz düşüneceğim izin ver.



Çok zor.



Buldum!

“Kumru”


Rü:
Hayatımda hiç kumru görmemiş oLsam da çoooook sevdim=)

Mer:
Aaa!
Bilmiyor musun?
çok tatlı masum ve güzel bir kuş
munzur da bir bakışı var
sen dibine gidene kadar uçmaz
cesurdur da yani.

Rü:
Ve.. mandalina ve kumru arkadaş olurlar, ramazanın ilk günüdür, günün en güzel saatleridir, hava en az kirlenmişken filan…

Mer:
dinle bak
–gönül (Leman Sam)-
mandalina bu şarkıyı dinlemektedir günün bu saatinde
en az kirliyken içimiz
hahahah

Rü:
kumru çok sever bu şarkıyı ! MANDALİNANIN KAHKAHASI BOZAR BÜTÜN BÜYÜYÜ


mandalina “takılıyorum” der kumruya, üzülmez o yüzden kumru. Kumru ise ne garip adam’ı dinlemektedir Nil'den... güneş daha henüz doğmuş iken=)


sohpet uzar gider.

"yani her kumrunun midesinde bi mandalina, her mandalinanın dünyasıdır bir kumru! yabbadabaduu =))"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder