12 Ağustos 2010 Perşembe

BiLinöLü

Bir şey ruhuna çarptığında
Uzatırsın kollarını uzaklara, uzuun uzun...
Ve bir şey takılır ağlarına
Bir şeyler takılır aklına
Bir prens değil
Hemde atlı!
Hayır. kesinlikle değil
Eğil ve iyice bak gözlerinle
Bu kez onu kılçıklarına kadar incele
Bir mandalina kadar tatlı!
Bir yerlerden tanıdık..
Oysa biz yeni tanıştık!

Tanıştığımız tantanasız bir tan vaktinde
Bir kumru olup uçtum gökyüzünde
Kırmızı ayakkabılar giymek istiyorum ben.
En hızlı onlarla koşabileceğimden...
Kıpır kıpır edecek ayaklarımı
Kıp kıpkırmızı..
Koşsam ve görsem gözlerinin desenlerini
Uçtum ve gördüm, dünya gözlerim kadar küçük
Gözler kadar kaybolunabilir
Uyanınca, rüyandakini karşında görmek kadar güzel.

Bir fikrin süpriz yaptığı aklım,
Sıkı dur! Diyor ki;
Yıldızlara yakın olalım,
Bir gece aydedenin kuyruğuna oturalım!
Klima tattım ve gerektiğince soğuttum ayı
Bir de kendi gözlerinle gör,
Benden daha fazlasını gördüğün dünyayı.
Artık içinde bir kumrunun da yaşadığı...
Belki de bu kumru'nun dünyası. ;)

=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder